Drukuj

Narzędzia TIK w promocji czytelnictwa

Rodzaj/formaBlended learning
Obszar tematycznyBiblioteki szkolne
Liczba godzin40 godz.
OrganizatorOlga Topolewska, Magdalena Kraszewska
Opis

Do współczesnego czytelnika dotrzeć można na wiele sposobów, jednym z nich jest używanie w pracy edukacyjnej języka i symboli, jakimi posługuje się on w życiu codziennym. A posługuje się  i biegle korzysta z różnych aplikacji internetowych i mobilnych. Jakie zatem programy powinien znać nauczyciel chcąc zachęcić uczniów do czytania ? Na pewno przydatna będzie znajomość programów do organizowania ulubionych miejsc w sieci i do tworzenia:  materiałów promocyjnych z zakresu edukacji czytelniczej, materiałów edukacyjnych, cyfrowych opowieści, rozszerzonej rzeczywistości. 

Program
  1. Prezentacja programów do organizowania ulubionych miejsc w sieci, tworzenia materiałów promocyjnych z zakresu edukacji czytelniczej - Padlet, Memy.pl, QR Code ReadersTagxedo, Canva, Blubberize.
  2. Prezentacja programów do tworzenia materiałów edukacyjnych - Learning Apps, Kahoot . 
  3. Prezentacja programów do tworzenia cyfrowych opowieści - Story Bird, Story Jumper, ToonDoo.
  4. Prezentacja programu do tworzenia rozszerzonej rzeczywistości- Aurasma.
  5. Inne programy przydatne w pracy nauczyciela bibliotekarza.

Dostępne terminy

2019-03-27 — 2019-06-28
Termin2019-03-27 — 2019-06-28
15.00
ProwadzącyOlga Topolewska, Magdalena Kraszewska
Harmonogram

Ogólna liczba godzin dydaktycznych szkolenia dla 1 uczestnika wynosi 40, w tym: 16 on-line i  24 stacjonarnych.  Kurs będzie realizowany w miesiącach marzec - czerwiec.

Pierwsze spotkanie odbędzie się w dniu 27.03.2019r. ,  terminy pozostałych spotkań zostaną ustalone w grupie uczestników . Zakończenie kursu przewidziane jest najpóźniej na 30.06.2019.

Kurs będzie mógl odbyć się w miastach powiatowych  - Hajnówka, Mońki, Siemiatycze, Bielsk. Proszę o  kontakt z Prowadzącymi.

Miejsce szkoleniaCentrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
ul.Złota 4
15-016 Białystok
RejestracjaZapisz się   wolne miejsca: 6


Powrót