Placówka akredytowana przez Podlaskiego Kuratora Oświaty decyzją SPiKU.5470.2.2020 z dnia 13 lipca 2020 r.
Drukuj
Szkolenie z Systemu Informacji Oświatowej
Rodzaj/forma
Kurs komercyjny
Obszar tematyczny
Kadra kierownicza
Liczba godzin
4,5 godz.
Organizator
Kamilla Łaguna-Raszkiewicz
Forma płatna
300 zł
Opis
Szanowni Dyrektorzy szkół i placówek oświatowych
Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku zaprasza na szkolenie z Systemu Informacji Oświatowej (SIO).
Miejsce szkolenia: CEN w Białymstoku, ul. Złota 4, sala nr 203 (II piętro);
Termin: 20 listopada 2020 r., w godzinach: 10.00-14.30;
Cena: 300 zł
Szkolenie przeprowadzi pani Renata Tomczyk – doświadczony edukator i doradca w oświacie. Prowadzi szkolenia z prawa oświatowego, Systemu Informacji Oświatowej, prawa administracyjnego i ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa i promocji Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Od ponad 15 lat wspiera przedstawicieli Administracji Publicznej poprzez dedykowane projekty doradcze w obszarze zarządzania dokumentacją pracowniczą, kancelaryjną, systemami informatycznymi jak również prawidłowego zarządzania organizacją samorządową.
Uwaga! Liczba miejsc ograniczona do 16 osób!
Program
Zapoznanie z podstawami prawnymi i obowiązkami w ramach finansowania zadań oświatowych, z uwzględnieniem najnowszych zmian w ramach Zmodernizowanego Systemu Informacji Oświatowej oraz związanymi z tym obowiązkami i odpowiedzialnością Dyrektora szkoły/placówki oświatowej.
Prezentację sposobu i zakresu gromadzenia danych w nowym SIO2, sposoby ich przekazywania i udostępniania w raportach, terminy sprawozdawcze, zakres gromadzonych danych, problemy podczas wprowadzania danych w systemie, konsekwencje związane z nieterminowym wprowadzaniem danych, najczęściej popełniane błędy i ich unikanie.
Omówienie obowiązków i zadań JST i placówki oświatowej w związku z prowadzeniem bazy SIO2 i naliczeniem subwencji.
Prezentację sposobów zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych w kontekście ODO i RODO oraz obowiązków Dyrektora placówki jako administratora danych osobowych.