Drukuj

Metodyczne i psychologiczne aspekty edukacji zdalnej

Rodzaj/formaKurs doskonalący blended learning
Obszar tematycznyRozwój osobisty i zawodowy nauczyciela
Liczba godzin15 godz.
OrganizatorMałgorzata Zajączkowska
Forma płatnaNie
Opis

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych, ma na celu przekazanie wiedzy teoretycznej i

praktycznej na temat psychologicznych i metodycznych aspektów edukacji zdalnej.

Kurs ma charakter modułowy i odbywa się za pośrednictwem Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej https://zpe.gov.pl/. Celem szkolenia jest wspieranie rozwoju zawodowego i osobistego nauczycieli, doskonalenie ich kompetencji w zakresie prowadzenia edukacji zdalnej z dziećmi/uczniami i wykorzystanie materiałów dydaktycznych opracowanych w ramach projektu grantowego pn.  Wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych w realizacji zadań związanych z przygotowaniem i wsparciem nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość.  Oś priorytetowa: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty. Projekt dofinansowany z Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Moduły tematyczne:

  1. Psychospołeczne aspekty edukacji zdalnej
  2. Metodyka edukacji zdalnej
  3. Monitorowanie i ocenianie postępów uczniów w edukacji zdalnej

 

 

Kurs  blended learning na ZPE

Program

Moduły tematyczne:

  1. Psychospołeczne aspekty edukacji zdalnej
  2. Metodyka edukacji zdalnej
  3. Monitorowanie i ocenianie postępów uczniów w edukacji zdalnej

 


Dostępne terminy

Cały rok szkolny
TerminCały rok szkolny
ProwadzącyMałgorzata Zajączkowska
Harmonogram
Miejsce szkoleniaCentrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
ul.Złota 4
15-016 Białystok

platforma ZPE oraz Microsoft Teams

RejestracjaZapisz się


Powrót