Drukuj

Dydaktyczny, psychologiczny i etyczny aspekt oceniania osiągnięć uczniów – jak oceniać żeby nie cierpieć?

Rodzaj/formaSzkolenie zespołu przedmiotowego/ zadaniowego
Obszar tematycznyEdukacja zawodowa
Liczba godzin5 godz.
OrganizatorRyszard Kuliński
Forma płatnaNie
Opis

Przebieg spotkania

  1. Kompetencje nauczyciela w zakresie oceniania i aspekty oceniania
  2. Arkusz samooceny w zakresie oceniania
  3. Ćwiczenie – przypomnienie sytuacji z oceniania
  4. Cele oceniania ważne ze względu na psychologiczny aspekt oceniania
  5. Pytania do rozważenia w zakresie oceniania
  6. Zwyczaje nauczyciela w ocenianiu
  7. Ćwiczenie - jak oceniać żeby nie cierpieć
  8. Postrzeganie nauczyciela, jego autorytet, budowanie relacji z uczniami
  9. Przykłady komunikowania oceny pozytywnej i negatywnej
  10. Ćwiczenie - Powiedz to innymi słowami – komunikat pozytywny
  11. Etyczny aspekt oceniania i dylemat moralny
  12. Zwyczaje w szkole związane z ocenianiem – prawa ucznia, zasady dla uczniów Stróżyńskiego
  13. Zdjęcia z oceniania
Program

Dostępne terminy

Cały rok szkolny
TerminCały rok szkolny
ProwadzącyRyszard Kuliński
Harmonogram
Miejsce szkoleniaZespół Szkół Rolniczych
ul. Ks. ST. Suchowolca 26
15-567 Białystok


Powrót