Street art   - narzędzie w edukacji

Propozycje metodyczne: 

  1. Graffiti - forma autorefleksji / Kruszewski Zbigniew // Katecheta. -  2007, nr 1, s. 15-17 
  2. Graffiti sztuka sprayem "murowana"/ Kuba Grudziński // Nowe Horyzonty Edukacji. -  2012, nr 2, s. 62-63. 
  3. Lekcje poezji na muralach: o alternatywnych formach kontaktu z literaturą / Anna Podemska-Kałuża // Polonistyka. - 2017, nr 4, s. 18-23 
  4. Mural - aktywność plastyczna a wychowanie i integracja / Jacek Pasieczny// W: Kultura - sztuka - edukacja. T. 2 / red. Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa. - Kraków 2016. - S. 55-64. 
  5. Murale / Agnieszka Piekarska// Świetlica w Szkole. - 2013, nr 5, s. 11 
  6. Nasze ulice i nasze kamienice / Piotr Sarzyński // Polityka. -  2012, nr 28, s. 62-64 
  7. Obrazy i bazgroły graffiti / Pyżalski Piotr // Edukacja i Dialog. -  2005, nr 9, s. 56-60. 
  8. Ogniska i murale w Ulsterze: jeszcze konflikt czy już folklor? / Artur Bojarski// Mówią Wieki. - 2010, nr 2, s. 47-51 
  9. Street art jako narzędzie w edukacji / Ewa Wąsik. // Biblioteka w Szkole. - 2019, nr 1, s.22-24 
  10. Sztuka graffiti: mit Mesjasza i mit Anioła Mściciela /  Emilan Gołąbek // Katecheta. -  2005, [nr] 5, s. 71-79 
  11. Tata się stara: rozmowa z Dariuszem Paczkowskim o jasnych stronach graffiti / Dariusz Paczkowski // Polityka. - 2011, nr 39, s. 98-[101] 
  12. Techniki pracy umysłowej na lekcjach języka polskiego / Prokopowicz Krystyna // Język Polski w Szkole IV-VI. - 2009/2010, nr 3 s. 55-60 
  13. Ulice nasze są / Andrzej Hołdys// Wiedza i Życie. - 2013, nr 9, s. 4-7 
  14. Współczesne techniki plastyczne / Aneta Winczewska // Życie Szkoły. - 2011, nr 1, s. 16-21 
  15. "Zabijemy was słowami" : prowokacja kulturowa w przestrzeni miejskiej i w internecie  / Piotr Zańko . - Warszawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, cop. 2012 (BW   169596) 
  16. Zróbmy to wspólnie, czyli aktywne metody pracy  / Dittfeld Bożena // Wychowanie w Przedszkolu. -  2008, nr 8, s. 42-44. 

                                                                                                                            Oprac. Małgorzata Konopka