Rodzaj/forma | Kurs doskonalący |
---|---|
Obszar tematyczny | Szkolenia ogólnotematyczne - nieaktualne w roku szkolnym 2022/2023 |
Liczba godzin | 16 godz. |
Organizator | Kamilla Przychodzień |
Forma płatna | 600 zł |
Opis | Design thinking to kreatywna metoda rozwiązywania problemów, generowania pomysłów i tworzenia innowacji, coraz popularniejsza w biznesie, świetnie sprawdzająca się jako nowatorska metoda nauczania i organizacji pracy szkoły. Pozwala na rozwój kompetencji kluczowych, innowacyjności i kreatywności uczniów. Wpisuje się w Kierunki polityki oświatowej państwa:
Design thinking nazywane jest ludzką metodą pracy z zespołem. Dzięki temu, że zaczynamy od empatii i punktem wyjścia procesu są realne potrzeby użytkowników, daje on praktyczne i pożądane efekty. Bazujemy na pracy zespołowej zróżnicowanych, interdyscyplinarnych grup – korzystamy z różnych doświadczeń, perspektyw i zdolności. Dzięki temu podczas fazy diagnozy potrzeb i generowania pomysłów pojawiają się zaskakujące i nieszablonowe pomysły. Proces zakłada również wielokrotne prototypowanie, testowanie i ulepszanie rozwiązania. Dzięki temu produkt końcowy jest sprawdzony i realny do wdrożenia. Korzyści ze stosowania design thinking w szkole DLA ZARZĄDZAJĄCYCH PLACÓWKAMI
DLA SZKOŁY
DLA NAUCZYCIELI
DLA UCZNIÓW
Uwaga- termin zostanie ustalony po zebraniu grupy ( ustalony wspólnie z kursantami)Szkolenie prowadzą certyfikowani trenerzy: Mateusz Kałamarz- Trener kreatywności, badacz, certyfikowany trener biznesu, a także moderator design thinking, z wykształcenia matematyk Ewa Tomczak - main engine w design thinking w szkole, jest trenerem biznesu, moderatorem design thinking i projektantem z pasją dla ludzi. |
Program |
Termin | Cały rok szkolny |
---|---|
Prowadzący | Mateusz Kałamarz, Ewa Tomczak |
Harmonogram | Design thinking to kreatywna metoda rozwiązywania problemów, generowania pomysłów i tworzenia innowacji, coraz popularniejsza w biznesie, świetnie sprawdzająca się jako nowatorska metoda nauczania i organizacji pracy szkoły. Pozwala na rozwój kompetencji kluczowych, innowacyjności i kreatywności uczniów. Wpisuje się w Kierunki polityki oświatowej państwa:
Design thinking nazywane jest ludzką metodą pracy z zespołem. Dzięki temu, że zaczynamy od empatii i punktem wyjścia procesu są realne potrzeby użytkowników, daje on praktyczne i pożądane efekty. Bazujemy na pracy zespołowej zróżnicowanych, interdyscyplinarnych grup – korzystamy z różnych doświadczeń, perspektyw i zdolności. Dzięki temu podczas fazy diagnozy potrzeb i generowania pomysłów pojawiają się zaskakujące i nieszablonowe pomysły. Proces zakłada również wielokrotne prototypowanie, testowanie i ulepszanie rozwiązania. Dzięki temu produkt końcowy jest sprawdzony i realny do wdrożenia. Korzyści ze stosowania design thinking w szkole DLA ZARZĄDZAJĄCYCH PLACÓWKAMI
DLA SZKOŁY
DLA NAUCZYCIELI
DLA UCZNIÓW
Uwaga- szkolenie odbędzie się po zebraniu grupy ( data zostanie ustalona wspólnie)Szkolenie prowadzą certyfikowani trenerzy: Mateusz Kałamarz- Trener kreatywności, badacz, certyfikowany trener biznesu, a także moderator design thinking, z wykształcenia matematyk Ewa Tomczak - main engine w design thinking w szkole, jest trenerem biznesu, moderatorem design thinking i projektantem z pasją dla ludzi. |
Miejsce szkolenia | Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku ul.Złota 4 15-016 Białystok |
Rejestracja | Zapisz się wolne miejsca: 3 |