Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Białymstoku działający w ramach Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
posiada akredytację Podlaskiego Kuratora Oświaty – decyzja Nr SPiKU.5470.2.2020 z dnia 13 lipca 2020 roku
Drukuj
Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi u dzieci i uczniów z niepełnosprawnościa intelektualną?
Rodzaj/forma
Warsztaty
Obszar tematyczny
Kształcenie specjalne i integracyjne
Liczba godzin
4 godz.
Organizator
Andrzej Cwaliński
Forma płatna
Nie
Opis
Uczestnicy szkolenia poznają przyczyny zachowań trudnych oraz nauczą się dokonywać funkcjonalnej analizy zachowania trudnego, by adekwatnie do funkcji zachowania, a nie jego formy, dobierać swoje działania. Poznają proaktywne strategie radzenia sobie z zachowaniami trudnymi u osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Słownictwo kluczowe: funkcjonalna analiza zachowania, sekwencja A-B-C, antycydenty, konsekwencje zachowań, zachowanie funkcjonalnie równoważne z zachowaniem trudnym
Program
Dostępne terminy
2025-06-02
Termin
2025-06-02
Godzina
16:00
Sala
Sala 102 - godz. 15:00
Prowadzący
Andrzej Cwaliński
Harmonogram
Miejsce szkolenia
Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku ul. Złota 4 15-016 Białystok