Drukuj

Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi u dzieci i uczniów z niepełnosprawnościa intelektualną?

Rodzaj/formaWarsztaty
Obszar tematycznyKształcenie specjalne i integracyjne
Liczba godzin4 godz.
OrganizatorAndrzej Cwaliński
Forma płatnaNie
Opis

Uczestnicy szkolenia poznają przyczyny zachowań trudnych oraz nauczą się dokonywać funkcjonalnej analizy zachowania  trudnego, by adekwatnie do funkcji zachowania, a nie jego formy,  dobierać swoje działania. Poznają proaktywne strategie radzenia sobie z zachowaniami trudnymi u osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.

Słownictwo kluczowe: funkcjonalna analiza zachowania, sekwencja A-B-C, antycydenty, konsekwencje zachowań, zachowanie funkcjonalnie równoważne z zachowaniem trudnym

Program

Dostępne terminy

Brak wolnych terminów.

Powrót