Drukuj

Wspieranie rozwoju emocjonalnego dziecka

Rodzaj/formaWarsztaty
Obszar tematycznyEdukacja wczesnoszkolna/wychowanie przedszkolne
Liczba godzin4 godz.
OrganizatorRenata Garbaczewska
Forma płatnaNie
Opis

Przedmiotem szkolenia  jest zwiększenie wiedzy uczestników na temat wspierania rozwoju emocjonalnego dziecka,  a w szczególności specyfiki funkcjonowania dziecka z ADHD oraz sposobów pracy z w/w dzieckiem.

Szkolenie  jest przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką pracy z dzieckiem z ADHD, pragnących wzbogacić swój warsztat pracy. W szczególności zaś  jest skierowane do nauczycieli, wychowawców, dyrektorów, kadry kierowniczej, pedagogów, psychologów.

Cel ogólny: poznanie sposobów pracy z dzieckiem z ADHD.
Cele szczegółowe: 
rozpoznawania dziecka z ADHD na terenie przedszkola/ szkoły, specyfiki funkcjonowania dzieci z ADHD, dostosowania warunków, metod, organizacji pracy z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania dziecka z ADHD, zasad postępowania z uczniem z ADHD w przedszkolu/ szkole, reagowania na niektóre zachowania dziecka z ADHD.
Po ukończeniu kursu uczestnik będzie posiadał umiejętność: identyfikowania uczniów z ADHD, określania sposobów dostosowania wymagań, formułowania zasad w pracy z dzieckiem z ADHD, ustalania konsekwencji, skutecznego wydawania poleceń, stosowania metod adekwatnych do występujących trudności

Program szkolenia:

1. Rozpoznawanie dziecka z  ADHD na terenie przedszkola/ szkoły.

2. Dostosowanie wymagań  edukacyjnych do indywidualnych potrzeb dziecka z ADHD .

3. Metody pracy z dzieckiem z ADHD

4. Reagowanie na niektóre zachowania. Współpraca z rodzicami dziecka z ADHD.

Program

Program szkolenia:

1. Rozpoznawanie dziecka z  ADHD na terenie przedszkola/ szkoły.

2. Dostosowanie wymagań  edukacyjnych do indywidualnych potrzeb dziecka z ADHD .

3. Metody pracy z dzieckiem z ADHD

4. Reagowanie na niektóre zachowania. Współpraca z rodzicami dziecka z ADHD.


Dostępne terminy

2025-10-13
Termin2025-10-13
Godzina15.30
SalaSala 101   -   godz. 15:00
ProwadzącyRenata Garbaczewska
Harmonogram

Przedmiotem szkolenia  jest zwiększenie wiedzy uczestników na temat specyfiki funkcjonowania dziecka z ADHD oraz sposobów pracy z w/w dzieckiem. Warsztaty są  przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką pracy z dzieckiem z ADHD, pragnących wzbogacić swój warsztat pracy. W szczególności kurs jest skierowany do nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, a także wychowawców, dyrektorów, kadry kierowniczej, pedagogów, psychologów.

Cel głównym szkolenia jest  poznanie sposobów pracy z dzieckiem z ADHD.  Po ukończeniu kursu uczestnik będzie posiadał wiedzę w zakresie:
rozpoznawania dziecka z ADHD na terenie przedszkola/ szkoły, specyfiki funkcjonowania dzieci z ADHD, dostosowania warunków, metod, organizacji pracy z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania dziecka z ADHD, zasad postępowania z uczniem z ADHD w przedszkolu/ szkole,
reagowania na niektóre zachowania dziecka z ADHD.
Po ukończeniu szkolenia  uczestnik będzie posiadał umiejętność: identyfikowania uczniów z ADHD, określania sposobów dostosowania wymagań, formułowania zasad w pracy z dzieckiem z ADHD, ustalania konsekwencji, skutecznego wydawania poleceń, stosowania metod
adekwatnych do występujących trudności.

Miejsce szkoleniaCentrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
ul. Złota 4
15-016 Białystok
RejestracjaZapisz się


Powrót