Drukuj

Inkluzyjne nauczanie – jak tworzyć lekcje dostępne dla uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi

Rodzaj/formaWarsztaty
Obszar tematycznyEdukacja wczesnoszkolna/wychowanie przedszkolne
Liczba godzin4 godz.
OrganizatorRenata Garbaczewska
Forma płatnaNie
Opis

Przedmiotem szkolenia jest zwiększenie wiedzy uczestników na temat indywidualizacji nauczyciela i tworzenia lekcji/ zajęć dostępnych dla uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi.
Szkolenie  jest przeznaczone dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką , pragnących wzbogacić swój warsztat pracy. W szczególności warsztat  jest skierowany do nauczycieli, wychowawców, terapeutów pedagogicznych, dyrektorów, kadry kierowniczej, pedagogów, psychologów.
Celem warsztatu jest zapewnienie nauczycielom wiedzy dotyczącej nauczania inkluzyjnego.  Po ukończeniu kursu nauczyciele zdobędą wiedzę dotyczącą metod i technik, wdrażania nauczania inkluzyjnego, indywidualizacji nauczania oraz tworzenia lekcji dostępnych dla wszystkich uczniów.
Po ukończeniu szkolenia  uczestnik: potrafi zastosować w praktyce szkolnej i przedszkolnej różnorodne techniki pozwalające na tworzenie lekcji dostępnych dla wszystkich uczniów.

Program

Dostępne terminy

Brak wolnych terminów.

Powrót