Drukuj

Aktywizująca METODA LEARNING STATIONS oraz inne praktyczne włączające strategie pracy z uczniami w spektrum autyzmu i ADHD na zajęciach języka angielskiego. Kurs e-learningowy

Rodzaj/formaKurs doskonalący
Obszar tematycznyEdukacja językowa
Liczba godzin15 godz.
OrganizatorMarta Cichosz
Forma płatnaNie
Opis

E-learningowy: "Aktywizująca METODA LEARNING STATIONS oraz inne praktyczne włączające strategie pracy z uczniami w spektrum autyzmu i ADHD na zajęciach języka angielskiego."  skierowany jest do nauczycieli języka angielskiego na wszystkich etapach edukacyjnych, którzy chcą rozwijać kompetencje w zakresie prowadzenia zajęć z uczniami neuroróżnorodnymi – w szczególności z uczniami w spektrum autyzmu (ASD) i z ADHD – z wykorzystaniem aktywizujących i sprawdzonych metod dydaktycznych.
Głównym tematem kursu jest metoda stacji edukacyjnych (learning stations), która sprzyja personalizacji procesu nauczania i skutecznie wspiera potrzeby uczniów ze SPE (specjalnymi potrzebami edukacyjnymi).

Uczestnicy poznają model rotacyjny stacji edukacyjnych, dowiedzą się, jak wdrażać ten model w praktyce (również w trybie hybrydowym), oraz nauczą się projektować zadania zgodnie ze standardem ETR (Easy to Read). W toku kursu poznają konkretne przykłady i przećwiczą praktyczne dostosowania edukacyjne w kontekście nauczania języka angielskiego.

Dlaczego warto?

Zalety formuły e-learningowej:

  • Elastyczność – uczysz się w dogodnym czasie i tempie, z dowolnego miejsca.

  • Interaktywność – testy, zadania praktyczne i dostęp do autentycznych materiałów dydaktycznych.

  • Oszczędność czasu – brak konieczności dojazdów i możliwość wielokrotnego powracania do treści.

  • Samodzielność – przestrzeń do refleksji i wdrażania wiedzy w swoim kontekście pracy.

Dlaczego warto?

✅ Scenariusze lekcji języka angielskiego z wykorzystaniem metody stacji edukacyjnych, dostosowane do pracy z uczniami neuroróżnorodnymi, w tym uczniami z ASD i ADHD.
✅ Karty pracy do stacji edukacyjnych, możliwe do edycji i adaptacji.
✅ Przykłady poleceń przekształconych zgodnie ze standardem ETR (Easy to Read) – z komentarzem metodycznym.
✅ Szablony do tworzenia materiałów wizualne wspierające rozumienie poleceń i organizację pracy uczniów w klasie.

Program

Dostępne terminy

2026-02-02 — 2026-06-20
Termin2026-02-02 — 2026-06-20
Godzina12
ProwadzącyMarta Cichosz
Harmonogram
Miejsce szkoleniaCentrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
ul. Złota 4
15-016 Białystok
RejestracjaZapisz się


Powrót