| Rodzaj/forma | Kurs doskonalący |
|---|---|
| Obszar tematyczny | Edukacja językowa |
| Liczba godzin | 45 godz. |
| Sposób prowadzenia | stacjonarny |
| Organizator | Marta Cichosz |
| Forma płatna | Nie |
| Opis | SPEAKING LAB nowoczesny, praktyczny kurs konwersacyjny stworzony z myślą o nauczycielach języka angielskiego, którzy chcą rozwijać płynność językową, pewność w komunikacji i zawodowe kompetencje językowe oraz przetestować nowoczesne strategie nauczania – w sposób aktywny, autentyczny i inspirujący. To nie jest typowy kurs konwersacyjny. To innowacyjna przestrzeń językowego rozwoju, w której uczestnicy zanurzają się w angielskim dzięki sprawdzonym metodom aktywizującym, stosowanym również w nowoczesnej edukacji międzynarodowej. Dlaczego ten kurs jest inny niż wszystkie?✅ WebQuest – uczestnicy rozwiązują zadania w oparciu o autentyczne źródła online, ucząc się języka w realnym kontekście. Struktura kursu:
Dla kogo?Dla nauczycieli języka angielskiego I WSZYSTKICH innych przedmiotów:
Efekty kursu:Po ukończeniu kursu uczestnik:
|
| Program | Program kursu: SPEAKING LAB– Innowacyjny kurs konwersacyjny kurs języka angielskiego dla nauczycieliCzas trwania: 15 spotkań po 90 minut (1x w tygodniu) MODUŁ 1: STORYTELLING jako narzędzie komunikacyjne i refleksyjneCel modułu: rozwijanie płynności językowej poprzez opowiadanie historii, pracę z obrazem i konstruowanie narracji. Spotkania:
Efekty uczenia się: MODUŁ 2: WEBQUEST jako brama do świata autentycznych treściCel modułu: doskonalenie kompetencji komunikacyjnych poprzez pracę z autentycznymi materiałami internetowymi i zadaniami opartymi na eksploracji. Spotkania: Efekty uczenia się: MODUŁ 3: OBL (Outcome-Based Learning) w komunikacji nauczycielskiejCel modułu: budowanie językowej pewności siebie w realnych, zawodowych kontekstach. Spotkania: Efekty uczenia się: MODUŁ 4: PBL (Project-Based Learning) – ucz się przez działanieCel modułu: rozwijanie umiejętności językowych poprzez realizację projektów konwersacyjnych. Spotkania: Efekty uczenia się: MODUŁ 5: RUTYNY MYŚLENIA KRYTYCZNEGO jako strategia pogłębiania wypowiedziCel modułu: wzmacnianie umiejętności wyrażania opinii, uzasadniania i argumentowania. Spotkania: Efekty uczenia się: Dodatkowo:
|
| Termin | 2025-09-15 — 2026-04-12 |
|---|---|
| Godzina | 16.00 - 17.30 |
| Prowadzący | Marta Cichosz |
| Harmonogram | |
| Miejsce szkolenia | Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku ul. Złota 4 15-016 Białystok |
| Rejestracja | Zapisz się wolne miejsca: 4 |
