Drukuj

Jak uczniowie uczą się od siebie? - czyli tutoring rówieśniczy w edukacji i na lekcjach języka polskiego

Rodzaj/formaWarsztaty
Obszar tematycznyEdukacja polonistyczna
Liczba godzin2 godz.
OrganizatorElżbieta Chrabołowska
Forma płatnaNie
Opis

Warsztat "Jak uczniowie uczą się od siebie? - czyli tutoring rówieśniczy w edukacji i na lekcjach języka polskiego"  pomoże zrozumieć nauczycielom, czym jest tutoring rówieśniczy jako jedna z możliwości aktywnego uczenia się dzieci w kontaktach z innymi dziećmi w roli nauczycieli nieprofesjonalnych, jak przeszkolić uczniów w pełnieniu ról tutora i tutee z uwzględnieniem specjalnych procedur, dotyczących udzielania informacji zwrotnych, korekty błędów i rejestrowania wyników (jak wytworzyć dobre relacje, jak przedstawiać zadania, jak zadawać pytania, jak demonstrować umiejętności) oraz jakie korzyści w zakresie: krytycznego czytania, pisania i ortografii oraz korzyści społeczno - emocjonalnych płynąć mogą z tutoringu rówieśniczego, a także w jaki sposób korzystać z tej metody na lekcjach języka polskiego.

Program

Dostępne terminy

Brak wolnych terminów.

Powrót